יום שלישי, 23 במרץ 2010

לימוד נהיגה וטיפים למעוניינים ללמוד נהיגה


לימוד נהיגה בארץ ובעולם זה דבר שגרתי שכולם צריכים וכולם חייבים, במידה ואתם מעוניינים לעלות על הכביש כנהגים ולא כנוסעים,
אם נמאס לכם כל פעם מחדש לקבל טרמפ מההורים והגעתם לגיל 17 בו מותר כבר להתחיל לנהוג לבד, הגעתם למקום הנכון, הצטרפו אלינו להמשך קריאה בנושא.
לימוד נהיגה לוקח זמן
אם החלטתם שהגיע הזמן להתחיל ללמוד נהיגה, אצל אחד מתוך עשרות מורים לנהיגה בקרבת אזור מגוריכם, אז ראשית נאחל לכם בהצלחה במהלך לימודי הנהיגה, אבל...
חשוב מאוד שתדעו שלימודי נהיגה לוקחים זמן ואין את האפשרות אם חשבתם לעצמכם, להגיע למורה נהיגה גם במידה ואתם חושבים שאתם יודעים לנהוג ולגשת למבחן נהיגה מעשי בלי לעבור את מינימום השיעורים שנקבעו על פי חוק על פי משרד התחבורה במדינת ישראל ובלי מבחן התיאוריה שמשמש לשער הכניסה שלכם לכסא הנהג.
לימוד נהיגה אצל מורה נהיגה מקצועי
הגיע הרגע בו אתם יכולים לעלות על ההגה תיאורתית על הדף ואתם בעיצומם של חיפושים אחרי מורה נהיגה איכותי, אמין , בעל שם, רזומה וניסיון על הכביש, שיביא אתכם בצורה הטובה ביותר וכמה שיותר מוכנים למצב בו תוכלו לנהוג עצמאית אחרי שתעברו מבחן תיאוריה, שיעורי נהיגה על פי חוק וכמובן את מבחן התיאוריה.
לימוד נהיגה אצל מורה נהיגה מקצועי, זה חלק חשוב באופן בו תגשו למבחן מעשי והכי חשוב באופן בו תנהגו עצמאית על כבישי ארץ ישראל.
לימוד נהיגה בבית ספר לנהיגה
חשוב שתדעו שמורה הנהיגה אצלו החלטתם ללמוד נהיגה, הוא חלק ממערך של מורים לנהיגה שמשתייכים ומפעילים בית ספר לנהיגה באזור מגוריכם, לכן...
חשוב מאוד שתבדקו אם מורה הנהיגה, לאיזה בית ספר לנהיגה הוא משתייך, מה הרזומה של הבית ספר והאם ישנם הטבות ועזרה לנזקקים שבית הספר לנהיגה נותן לך בתור תלמיד מהמניין כגון:
·         עזרה ושיעורי תיאוריה לניגשים לבחינה.
·         עזרה וייעוץ בנושא רשיונות נהיגה.
·         עזרה ותגבור בשיעורי נהיגה נוספים במידת הצורך
·         והכי חשוב שיעזרו לכם בבית הספר לנהיגה, לעבור את מסלול הלימודים בהצלחה, במינימום זמן והכי חשוב שתצאו לדרך נהגים זהירים.
שיהיה בהצלחה
בתיה - מורה לנהיגה ובוחנת מוסמכת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך בבלוג של בתיה-מורה לנהיגה
שתהיה נסיעה זהירה ובטוחה.